REGULAMIN „KARTA STAŁEGO KLIENTA”
1. Organizatorem programu jest „RESTAURACJA I HOTEL RYCERSKI” mieszcząca się w Czeladzi 41-250, ul. Będzińska 53, zwana dalej „Organizatorem”.
2. Niniejszy Regulamin stanowi podstawę działania „KARTY STAŁEGO KLIENTA” oraz określa prawa i obowiązki Uczestnika programu, zwanego dalej „Uczestnikiem”.
3. Treść niniejszego Regulaminu jest udostępniana na stronie internetowej: www.hotel-rycerski.pl
4. Program „KARTA STAŁEGO KLIENTA” przeznaczony jest dla Klientów „RESTAURACJA I HOTEL RYCERSKI ” w Czeladzi
5. Uczestnik przystępujący do Promocji wyraża zgodę na jej zasady określone w niniejszym regulaminie.
6. Uczestnictwo w promocji jest dobrowolne. Uczestnik bierze udział w programie osobiście, a jego członkostwo nie podlega przeniesieniu na inna osobę. Punkty oraz prawa wynikające z uczestnictwa w programie nie mogą być sprzedawane, przenoszone na innego Uczestnika ani w inny sposób zbywane na rzecz osób trzecich.
7. Warunkiem przystąpienia do programu jest skorzystanie z usług Restauracji „RESTAURACJA I HOTEL RYCERSKI ” ( zamówienia wyłącznie drogą telefoniczną lub online przez stronę www.hotel-rycerski.pl ) → za każde danie obiadowe Uczestnik otrzymuje pieczątkę, przy odbiorze dostawy, a w bazie stałych klientów zostaje odnotowane złożone zamówienie. Zebranie 5 pieczątek upoważnia Uczestnika do rabatu w wysokości 50% od szóstego zamówienia menu. Przy czym termin od uzyskania pierwszej pieczątki do terminu uzyskania piątej pieczątki nie może być dłuższy niż 1 rok. Oznacza to, iż Uczestnik ma rok na zebranie pięciu pieczątek niezbędnych do otrzymania rabatu.
8. „KARTA STAŁEGO KLIENTA” upoważnia Klienta do jednorazowej aktywacji rabatu w wysokości 24,99 złotych. Klient zobowiązany jest do poinformowania o posiadaniu karty przy składaniu zamówienia i wyraża zgodę na założenie indywidualnego konta użytkownika w bazie stałych klientów Restauracji Rycerskiej .
9. Organizator zastrzega sobie łączenie promocji.
10. Karty są wydawane aż do wyczerpania limitu kart.
11. Do uczestnictwa w programie „KARTA STAŁEGO KLIENTA” uprawnione są osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat.
12. Zbieranie pieczątek jest możliwe tylko wtedy, gdy Uczestnik przy zakupie dania obiadowego okaże KARTĘ STAŁEGO KLIENTA.
13. Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub zakończenia Programu w każdym momencie.
14. Organizator może wykluczyć Klienta z Programu ze skutkiem natychmiastowym jeżeli ten nie przestrzega zasad Regulaminu Programu „KARTA STAŁEGO KLIENTA”.
15. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie Programu w każdym momencie.
16. W przypadku wprowadzenia zamian, o których mowa w pkt. 14 Organizator każdorazowo udostępni ujednolicony tekst zmienionego Regulaminu Programu na stronie internetowej: www.hotel-rycerski.pl
17. Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe publikowane przez Organizatora lub w jego imieniu w celach związanych z promocją mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
18. Reklamacje dotyczące przebiegu promocji mogą być zgłaszane pisemnie na adres Organizatora.
19. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
20. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie karty rabatowej upoważniającej do odbioru rabatu z przyczyn niezależnych od niego, w szczególności z przyczyn leżących po stronie uczestnika.
21. Nadzór nad prawidłowością przebiegu Promocji sprawuje Organizator.